Efterskalv våren 2010
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gruppmöten

2 posters

Gå ner

Gruppmöten Empty Gruppmöten

Inlägg  Busdjur fre okt 31, 2008 4:03 am

Eftersom jag anser det som väldigt viktigt att ha en bra kontakt med mina deltagare och att träffa dessa så att de känner sig trygga med visionen, säkra på vilken typ av spel arrangemanget kan komma att innebära för den valda rollen, utbyta tankar och idéer, ha workshops osv. så kommer jag gärna på eller håller gruppmöten med er innan lajvet.

Jag reser en del inom Sverige så dra er inte för att höra av er och undersöka läget eftersom chansen är stor att jag ändå av något annat skäl passerar i närheten av där ni bor. Jag kommer försöka annonsera en hög av dessa resor här på forumet. Det finns förstås även möjlighet att träffa mig om man har vägarna förbi örebro vid något tillfälle.

Bra att veta i sammanhanget är att jag udda veckor har sonen hos mig och att möten då innebär att det troligtvis kommer finnas en 2,5 åring närvarande också.

Jessica


Senast ändrad av Busdjur den tor nov 06, 2008 9:39 am, ändrad totalt 1 gång
Busdjur
Busdjur

Antal inlägg : 195
Join date : 08-10-27
Age : 47
Ort : Örebro

http://www.efterskalv.nu

Till överst på sidan Gå ner

Gruppmöten Empty Sv: Gruppmöten

Inlägg  Tarnfire ons nov 05, 2008 12:22 pm

Det kan ju vara en idé att lägga ett möte i Visby under medeltidsveckan. Alla kanske inte ska dit, men många brukar det vara.

Tarnfire

Antal inlägg : 3
Join date : 08-11-05
Age : 41
Ort : Hellsingland

Till överst på sidan Gå ner

Gruppmöten Empty Sv: Gruppmöten

Inlägg  Busdjur ons nov 05, 2008 3:08 pm

Om någon eller några ur arrangörsgruppen åker dit så kommer det definitivt att hållas ett möte där. Själv brukar jag inte åka men vem vet - 2009 kanske blir ett undantag.
Busdjur
Busdjur

Antal inlägg : 195
Join date : 08-10-27
Age : 47
Ort : Örebro

http://www.efterskalv.nu

Till överst på sidan Gå ner

Gruppmöten Empty Sv: Gruppmöten

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet